divendres, 25 de juliol del 2008

Obres de Salvador Sunet Urgellès: Motius Andalusos


Com deia al comentari anterior, quan vaig parlar amb el Josep de les obres que tenien del meu Avi, em va comentar que tenia tres quadres a la botiga.

Al principi no m'ho podia creure, però havia trobat obres del Avi en venda ¡¡¡.



Al rebre les fotografies, vaig observar que una d'elles era de la Moreneta amb els Escolanets (típic treball del Avi i del Pare), però en Josep en va comentar que aquesta ja la tenia reservada per una senyora que havia tingut una igual per lo que no me lo podia vendre.

Els altres dos treballs, eren molt curiosos, per el motiu de les obres i el tipus de sanefa i dibuix. Es tracta de dos quadres amb motius andalusos, un tipus "Feria d'abril" i l'altre d'una escena al camp.

Tots dos són treballs que els hi va encarregar al meu avi el seu cunyat, per decorar la terrassa de la casa de Sants, per fer un tipus de "Patio Andaluz".Aquestes feines deuen tenir més de 80 anys,i totes dues van signades per l'Avi.





Finalment vaig comprar l'obra de l'escena del camp i la tinc a casa amb molt d'orgull.

Salut.

1 comentari:

Anònim ha dit...

Gràcies al meu germà vaig assabentar-me que havien unes obres del meu avi que estaven en venda i gràcies al meu marit que va tenir el detall de regalar-m'ho pel meu sant he pogut gaudir a casa de les seves obre i les seves bisnetes poder admirar l'obre del seu besavi. Per tot això hem sento molt orgullosa.