dilluns, 14 de juliol del 2008

Obra de Salvador Sunet Pahissa: Retol Cala Salions




Aquest treball del meu pare, es una exemple del que podem arribar a reconèixer la família dels treballs que va fer quan treballava amb el senyor Vicens.



Aquest retol, pertany al Club Nàutic de Cala Salions. Un bonic indret de la Costa Brava que pertany a Tossa de Mar ( És a la carretera de Tossa a Sant Feliu de Guíxols, a uns 8 km de Tossa).



Fa força anys que conec la Cala Salions,ja que la família de la meva dona i estiueja fa molts anys. De les primeres vegades que hi vaig anar, em vaig fixar en el retol ( és a la façana del Club, a certa alçada)i ràpidament vaig reconèixer les traces del meu Pare. El retol va signat amb el nom de l'empresa "Ceràmiques Joan Vicens".



Haig d'agrair a en Francesc Perea, per les fotografies del retol que em va fer.
Salut.